Crede în ceea ce poţi deveni!

,,Din Vale suntem noi şi chiar de e Seacă ne pasă de voi!,,

20 aprilie, 2010

O zi speciala







Dupa ce in ziua Pastelui am trait plini de bucurie
realitatea invierii Domnului, iata ca aceeasi bucurie pascala ne-a chemat in duminica alba din nou in casa lui Dumnezeu, in biserica pentru a fi alaturi de 30 de copii ai comunitatii noastre care l-au primit in acea zi pentru prima data pe Isus in sfanta impartasanie. Spun ca a fost emotionant pentru acesti micuti dar si pentru cei de fata, cei care i-ai pregatit pe parcusul catorva luni de lectii de catehism, de parintii lor, de rudele si de intreaga comunitate ce i-au insotit.
,,Lasati pe copii sa vina la mine,, sunt cuvintele lui Isus care s-au auzit si au rasunat cu aceasta ocazie si care cred ca prin disponibilitatea si asteptarea plina de dor a copiilor s-au implinit in acea zi minunata. Privind acesti copii care l-au primitpe Domnul in inimile lor, cu totii ne-am amintit, plini de emotie, de ziua in care am fost asemenea lor zi in care am acceptat ca Dumnezeu trebuie sa fie si sa ramana persoana cea mai importanta a vietii noastre. V a multumim dragi copii si va asteptam sa fiti mereu aproape de Cel care ne da putere, speranta si mai ales mantuire.

Pr Marian Benchea


Ieri cu sufletu-ncărcat
La spovadă am plecat,
pentru prima dată-n viaţă
cu credinţă şi speranţă.

O Isuse Preaiubit,
mult am mai păcătuit
dar cu ajutorul tău
vreau să ma feresc de rău.

Prin Sfânta Euharistie
Sacramentul minunata,
Îl primesc astăzi pe Domnul
În sufletul meu curat.

O Isuse înviat
Cât de mult am aşteptat
Cu trupul tău să mă hrănesc
Şi să-ţi spun că te iubesc.
(Dominic)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza....